Televizní reklamy nebo spatření billboardu trvá jen několik vteřin. Propagační produkty jsou však pravidelně používány a vždycky na očích. Spotřebitelé třeba nosí módní reklamní tričko až několik dní. Nebo budou každé ráno pít ze šálky s vaším logem. Tyto dárky jsou skvělý způsob, ke zvýšení své denní expozice.
Obsah:
Okamžité rozpoznání značky
Rozpoznání značky v podstatě znamená, že spotřebitelé jsou instantně schopni určit vaši působnost, služby, nebo produkty, jakmile spatří vaše logo. Třeba McDonald’s je snadno rozpoznatelný právě díky svému logu.
A právě reklamní produkty pomůžou spotřebitelům zapamatovat si a rozpoznat vaši firmu. Je to hlavní důvod k distribuci propagačních produktů. Průzkumy dokazují, že většina spotřebitelů si vybaví společnost právě díky reklamním dárkům, které od něj dostali.
Zákaznická loajalita
Zákazníci musí kupovat vaše produkty a služby vždy, když je potřebují. Obchodníci utrácet množství zdrojů ke vybudování základny loajálních zákazníků. V krátkém časovém horizontu na to využívají právě reklamní produkty.