Pokud budete dávat obchodní vánoční dárky do velké kanceláře, měli byste zvážit výběr něčeho, co bude přínosem pro všechny zaměstnance, nejen pro manažery a majitelů podniků. Období svátků je koneckonců obdobím dávání, takže také můžete šířit lásku a radost všem, jak jen to dokážete.
Prozatím, pokud nemáte žádné služby nebo produkty, které by vaši obchodní partneři, nebo zaměstnanci mohli využít, můžete také za ně věnovat prostředky na charitu. Vaší společnosti to udělá dobré jméno a vašim obchodním partnerům to poskytne účinní marketing zdarma.
Nepřehánějte To
Je důležité vnímat nápad zasílání pohlednic a obchodních dárků tak, jak tomu ve skutečnosti je – jako marketingovou strategii. Tyto gesta uznání musí být vždy jednoduchá, upřímná, taktní a promyšlená, aniž by ublížili vaší značky jako jiné marketingové kampaně.
Samozřejmě, každý miluje koláčky a všechny ty chutné pamlsky jako dárky k svátkům. Je zde však vážný problém, pokud všichni vaši obchodní partneři skončí s dárkovými koši, v kterých budou sladké pochutiny.