Po instalaci kazety se může zobrazit chybová zpráva Non-Original Ink. Dobrou zprávou je, že se této zprávy můžete snadno zbavit. Stačí stisknout tlačítka Proceed, Continue a OK a pokračovat v tisku.
Pokud se však i poté hlášení stále zobrazuje, zkuste vyjmout inkoustové kazety z tiskárny. Namočte několik vatových tamponů do izopropylalkoholu nebo vody a očistěte kontakty na vozíku a kazetě. Nechte je několik minut zaschnout a poté je vraťte na jejich místo.
Vyčerpaná inkoustová kazeta, porucha inkoustové kazety a nekompatibilní kazeta
Tyto tři chybové zprávy se mohou objevit v důsledku poruchy komunikace mezi čipem v kazetě a tiskárnou.
Pokud jste se setkali s touto chybou kazety HP OfficeJet, nejprve resetujte tiskárnu, abyste se zotavili z poruch nebo chyb. Zapněte tiskárnu a odpojte její napájecí kabel. Odpojte její napájecí kabel od zdroje napájení a poté počkejte jednu minutu. Poté, co si tiskárna odpočine, připojte její napájecí kabel k elektrické zásuvce a zařízení znovu zapojte. Zapnutím tiskárny dokončete proces resetování.
Pokud se to nepodaří, vyjměte a znovu dvakrát nebo třikrát nainstalujte uvedenou kazetu, dokud nebude pevně usazena ve slotu. Vypněte tiskárnu a vyjměte všechny kazety. Namočte hadřík, který nepouští vlákna, do destilované vody a jemně jím otřete kontakty na vozíku a kazetě, abyste odstranili veškeré zbytky nebo nečistoty.