Rozpoznávání značky znamená, že zákazníci okamžitě vědí o vašem podnikání a jeho službách nebo produktech, když vidí vaše logo. Můžete si všimnout, jak ihned poznáte McDonald’s, když vidíte pouze žluté logo.
Obchodní a propagační dárky, které dáváte zákazníkům, jim mohou pomoci poznat a vybavit si vaše podnikání. Je to jeden z nejdůležitějších důvodů, proč byste měli tyto dárky rozdávat na prvním místě. Zjistilo se, že lidé si mohou pamatovat inzerenta propagačního dárku, který dostali za poslední dva roky.
Tyto dárkové předměty zůstávají v jejich domech, kancelářích, automobilech a jiných zařízeních velmi dlouho a nadále jim připomínají vaši společnost. Dokonce se říká, že spotřebitelé mají tendenci uchovávat tyto reklamní předměty v průměru déle než 6 měsíců.
Když příště uvidí vaše logo, okamžitě si vzpomenou nejen na váš dárek, ale i na vaši firmu. Zákazníci si lépe vzpomenou na vaše podnikání, pokud se dárkový předmět, který od vás dostali, vyznačuje vaší značkou. Díky tomu rozpoznají produkty vašeho podnikání vždy, když jdou nakupovat.
Obsah:
Lacinější efektivní marketing
Mnoho malých firem může jen snít o rozsáhlé reklamní kampani, která by se rozšířila do různých forem médií. Dobrou zprávou je, že mohou dosáhnout své marketingové cíle prostřednictvím kampaně cenově dostupných propagačních produktů. Pro začínající podniky je nyní k dispozici mnoho levných reklamních dárků.
Většina výrobců obchodních a propagačních dárků udržuje své ceny nízké pro hromadnou distribuci. Tyto dárkové předměty mají nízké ceny, přesto mají výrazný vliv a dojem na zákazníka.
Hrnky jsou konkrétní efektivně levné dárky, protože většina lidí si pamatuje, kde dostali hrnek. Položky pak mohou nabídnout velkou investiční hodnotu. Vše, co potřebujete, je, abyste získali srdce svých zákazníků.
Zaručená loajalita zákazníků
Zákazníci by měli produkty vaší firmy nakupovat dle potřeby, ideálně často. Obchodníci obvykle utratí více dalších zdrojů na vybudování spolehlivé věrné klientely. Využívají propagační a obchodní dárky na podporu loajality zákazníků v krátkém časovém období.
Dbejte však na to, aby se vaše reklamní předměty chválili vysokými standardy kvality a pokud je to možné, měly by být také značkové. Lidé pak spojí prvotřídní kvalitu vašeho dárku s kvalitou vašeho podnikání. Velmi to pomůže při zajištění toho, že si můžete udržet zákazníky, kteří budou u vás poprvé.