Jednou ze strategií, která vám může vygenerovat velký provoz na vašem webu, je použít několik názvů domén, z nichž jedna je určena pro název vaší firmy a zbytek pro popis vašich produktů nebo služeb. Mějte na paměti, že existují dva druhy zákazníků, ti, kteří si pamatují název produktu a ti, kteří si pamatují název značky. Registrací mnoha jmen budete moci zvýšit šance potenciálních i stávajících zákazníků, kteří zadají správnou adresu a přistanou na vašem webu.
Pokud to váš rozpočet umožňuje, můžete si vybrat názvy domén s hláskováním podobným původním doménám, které máte. Mnoho zákazníků často zadává překlepy slova nebo stiskne nesprávné klávesy. Zakoupením takových chybně napsaných domén budete moci tyto domény použít jako nástroje k přesměrování zákazníků na svůj skutečný web. Můžete dokonce snížit šance, že zákazníci přistanou na spamových stránkách nebo v horších případech na webech pro dospělé.
Popadněte již existující domény
To, že název domény již existuje, neznamená, že se jej musíte vzdát a zvolit jiné jméno. Pokud opravdu chcete takový název a váš rozpočet to umožňuje, využijte všechny prostředky.
Pokračujte ve čtení celého článku o registraci domény.