Volkswagen představuje vrcholný Golf. Verze R má i driftovací režim

Aktuální zprávy

Vizuálně už tradičně nejde o žádnou divočinu. „Erkový” Golf byl vždy na pohled spíše přiostřen, než aby vypadal, jako kdyby ujel z tuningového srazu u nákupního centra.

Všimnete si odlišných nárazníků, standardních 18palcových kol či čtyř koncovek výfuku. Standardní výfuk lze opět za příplatek nahradit titanovým systémem od úpravce Akrapović. Nové logo divize R se na víku zavazadelníku přesunulo doprostřed. Záď rovněž zdobí střešní spoiler.

Uvnitř je standardem 10palcový přístrojový štít s odlišnou grafikou, která slibuje i důležité údaje, které od sportovního auta čekáte – například údaje o teplotě oleje v motoru či převodovce. Speciální je rovněž volant i sedadla s integrovanou opěrkou hlavy.

K pohonu slouží známý dvoulitr, který má mezigeneračně o 20 koní více. Je naladěn na výkon 235 kW, 320 koní, a točivý moment 420 Nm. Vůz tak zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy. Maximální rychlost činí 250 km/h, respektive 270 km/h při objednání balíčku R-Performance.

Pracuje opět výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol. Ten má však zadní diferenciál s lamelovými spojkami, který známe například z Fordu Focus RS poslední generace.

Právě ostrý focus umožňoval v režimu Drift přetáčivé nastavení pohonu všech kol, v čemž se nový Golf R inspiruje. Pod módem Race se tak nachází režim Drift, ale i Special, který pracuje s měkčím nastavením adaptivních tlumičů a podobně jako nedávno představená verze GTI Clubsport má být naladěn přesně na Severní smyčku Nürburgringu.

Na první trhy se novinka dostane ještě letos, datum příchodu na český trh ani ceny zatím neznáme.

<tbody

Pokračovat ve čtení (zdroj)

Příspěvky ze stejné kategorie:

    Nebyl nalezen