Malá SUV jsou na trhu jen pár let, ale dá se říct, že automobilky udeřily hřebíček na hlavičku. Prodeje aut typu Seat Arona a jim podobných totiž stoupají a pomalu nahrazují jak menší kombíky, tak i hatchbacky. Seat to přitom dobře ví a v poslední roce proto přispěchal s modernizací pro aronu, která už dosluhovala čtvrtý rok.
Nejvyšší výbava FR má nový difuzor, spoiler a chromované koncovky výfuku.
Foto: Seat
S novým, respektive přepracovaným Seatem Arona jsme se měli možnost krátce seznámit a nutno hned na začátek říct, že minimálně vzhledově facelift nejmenšímu SUV od Seatu prospěl. Auto působí svěžím dojmem a navíc, exteriérem to jen začíná.
Hned na první pohled si lze všimnout, že Seat přepracoval přední masku, na které přibyly kulaté světlomety a maska tak působí zajímavějším dojmem. V zadní části se změnil difuzor a také spoiler. Všechny změny pak měly za úkol jediné. Osvěžit design auta, které cílí především na mladé lidi a rodiny, což se rozhodně povedlo.
Zásadnější krok k získání nových zákazníků ale Seat udělal hlavně v kabině. V rámci obyčejné modernizace se toho totiž v kabině událo mnoho. Arona dostala úplně novou palubní desku z měkčených plastů s kulatými a osvětlenými výdechy klimatizace a v nejvyšších výbavách i novou 9,2palcovou obrazovku infotainmentu s vysokým rozlišením. Nechybí ani displej namísto tradičních budíků a nová sportovně laděná a velice pohodlná sedadla.
Facelift omezil nabídku jen na vyšší výbavy Style, Xperience a FR. My jsme měli možnost vyzkoušet sportovně střižené „ef-erko“, a to s druhým nejsilnějším motorem TSI 1,0 litru s výkonem 95 koňských sil. Mimo ně se facelift dá pořídit ještě s úsporným motorem
Příspěvky ze stejné kategorie:
- Nebyl nalezen