„Kromě navýšení většiny limitů plnění jsme řadou inovací podstatně posílili kvalitu pojistné ochrany a dále jsme například rozšířili asistenční služby o novou cykloasistenci,“ upozorňuje na nejdůležitější novinky Tomáš Reitermann, vedoucí Odboru pojištění občanů v Kooperativě.
Cykloasistence zdarma získají noví i stávající klienti Kooperativy, kteří mají svůj majetek pojištěný ve variantě KOMFORT. A jak to funguje? V případě závady jízdního kola nebo nehody zavoláte asistenci, drobnější opravy technik zvládne na místě, s náročnější opravou vás odveze do servisu, domů nebo do jiného vámi určeného místa až do vzdálenosti 50 km. A cykloasistence pomůže třeba i v případě lehčího úrazu. Asistenční službu můžete využít i v zahraničí, a to do vzdálenosti 30 km od českých hranic. Limit plnění pro jeden asistenční zásah je 10 000 Kč, v případě nezletilé osoby dokonce 15 000 Kč. Vylepšení se dočkaly také majetkové asistenční služby, do kterých Kooperativa zahrnula nové řemeslné práce a rovněž zvýšila poskytované limity plnění.
Kooperativa se také rozhodla zvýhodnit klienty, kteří využívají zabezpečení domácnosti a nemovitosti chytrými senzory − pohybovými, vodními či třeba kouřovými (jde o tzv. IoT produkty). „Toto moderní zabezpečení bereme jako prvek prevence před vznikem rozsáhlejších škod. Proto v případě, kdy pojištěné věci byly v době vzniku škody prokazatelně chráněny IoT produktem a škoda vznikla působením střeženého rizika, nebudeme při stanovení pojistného plnění uplatňovat spoluúčast,“ vysvětluje Tomáš Reitermann.
Tomáš Reitermann, vedoucí Odboru pojištění občanů v Kooperativě
Foto: Kooperativa pojišťovna, a.s
Pojištění domácnosti pak nově chrání i stavební součásti vně bytu, jako jsou například žaluzie, markýzy, pergoly, klimatizace nebo tepelná čerpadla. A vlastníci více nemovitostí určitě ocení, že jejich pojištění odpovědnosti z vlastnictví
Příspěvky ze stejné kategorie:
- Nebyl nalezen