Kosmetika

Bitva o nejlepší značky make-upu

Krása a zdraví

Nabla

Pokud porovnáte značky makeup, Nabla je další jméno, se kterým se setkáte. Italská značka make-upu Nabla nabízí kompletní řadu různých veganských makeupových produktů a produktů, které jsou označeny jako Peta Cruelty-free. Když mluvíme o veganské makeupu, znamená to, že výrobky neobsahují žádná barviva ani složky živočišného původu, jako je karmín. Pokud je produkt označen jako Peta bez krutosti, znamená to, že nejsou zapotřebí žádné testy na zvířatech.

Náboje Nabla nabízejí nádhernou škálu rtěnek, doplňovacích očních stínů, řasenky, očních linek, korektorů, tužek na obočí a magnetických pouzder na líčení. Vysoce kvalitní makeupové výrobky od Nabla nabízejí intenzivně pigmentace. Receptury, které používají, jsou vysoce účinné, složené z vynikajících přísad a jejich použití je zcela bezpečné.

Nabla kosmetika
Kosmetika Nabla

Všechny jejich vzorce jsou velmi inovativní a bohaté na detaily, které by mohly výrazně změnit výsledné objekty, které budou praktické, vyléčené, krásné a nikdy nudné.

Nabla se domnívá, že každý osobní make-up by měl pomoci zvýšit individualitu člověka a sloužit jako prostředek pro každého jednotlivce při hledání svého jedinečného stylu na zabarvení mysli bez strachu. 

Ochrana zvířat patří mezi jejich největší aktiva, takže se ujistěte, že jejich kosmetika je zcela a zaručeně veganská. 

Makeup Revolution

Britská obchodní společnost Makeup Revolution je mezinárodně uznávaná kosmetická značka, která nabízí výrobky na vlasy, péče o pleť a make-up.

Výrobky Makeup Revolution, uznávané pro svou inkluzivitu, přicházejí za velmi přijatelné ceny se zaměřením na to, aby se revoluce mohli zúčastnit všichni lidé všech věkových skupin, pohlaví, lokalit a etnických skupin.

Video: Makeup Revolution

Adam Minto, zakladatel značky, uvedl, že make-up by neměl být elitářský a založený pouze na ochotě nebo schopnosti platit více.

Zatímco většina rozpočtových značek vyrovnává cenu za nedostatečnou kvalitu svých výrobků, Makeup Revolution je uznávaná pro svou pověst šetřící peníze a vysoký standard výrobků současně.

Když byly na trh uvedeny v roce 2014 v obchodech Superdrug, jejich příchod přinesl značné publicitě značky. Zdálo se však, že v momentě, kdy bylo zapojeno více influencerů, stále více lidí také začalo skutečně věnovat pozornost a postavit se za ni.

Makeup Revolution se nevyhnula marketingu influencerů a rovněž o tom nebyly diskrétní. Za posledních pár let však posunuly věci na jinou úroveň, kdy spolupracovali s některými z nejlepších a nejpopulárnějších influencerů a bloggerů v oboru. 

Příspěvky ze stejné kategorie: