Sparta v zimním přestupovém období není zrovna dvakrát aktivní, a to ani ve chvíli, kdy má ohromnou spoustu zraněných hráčů a na hřišti neoplývá zrovna jistotou. Naposledy dokonce doma padla s Bohemkou 0:1, která tak vyhrála na Letné po 25 letech.
Co ale Pražané oznámili, to je nový partner z automobilového odvětví. A na to fanoušci historicky nejúspěšnjěšího českého klubu reagují poněkud podrážděně.
„Si z nás fanoušků už vážně děláte jenom pr*del! Máme klub v hrozivém stavu, x hráčů ve Spartě nemá co dělat, ale vy si řešíte, v jakých autech budou borci jezdit? To nemyslíte vážně, ne? Borci by za ty výkony měli jezdit MHD, nebo chodit pěšky, dokud si neuvědomí, za jaký klub hrajou,“ stojí v jednom komentáři.
„Tohle je snad výsměch fanouškům, ne? Místo informací o tom, jak vedení přistoupí k dlouhodobým špatným výkonům, informacích o nějakých přestupech nebo alespoň informacích o tom, že Hanousek opustí A tým (po 1200 minutách bez asistence a gólu na pozi wingbacka a celkově špatných výkonech) tohle? Díky, ale takhle dál už fakt ne…,“ dává najevo další.
A mohlo by se pokračovat dále. Sparta na komentáře na sociálních sítích nijak nereaguje, přesto se nejspíš fanoušci mohou těšit i na příznivější zprávy.
Nicméně to, že je Sparta v krizi, potvrdil ve včerejším rozhovoru i internacionál Milan Luhový: „Sparta musí začít u vedení a změnit tam strukturu. Jestli je tam sedm lidí a sedm z nich má různý názor, který je navíc nefotbalový, analfabetický, tak jí těžko můžete poradit.“
Ohledně komunikace klubu jsme zavolali i tiskovému mluvčímu Sparty Ondřeji Kasíkovi. „Komunikace klubu je rozložena na několik částí. Samozřejmě část, která fanoušky zajímá nejvíce, je sportovní dění v klubu, které se týká především A týmu, výsledků a přestupů. Jiný typ komunikace je komunikace obchodního charakteru. Tak jako v tomto případě, kdy oznamujeme nová partnerství a příchod sponzorů.“
„Víme, že
Příspěvky ze stejné kategorie:
- Nebyl nalezen